Sunday 2 January 2011

aku dia dan kamu -,-

PART 1 :: haii assalamualaikum :) hmm -,- nak story morry about whats ya ? pasal kami !! hmm first tyme kenal nashrul aizat kan mase dea tengah couple nun ex-gurlfie dea . mase tuh ex dea member aku ! kalau dorg ade masalahh aku lahh tukang paip yang baekkan dorang semula :) haha , superwoman lahh aku niey kan kan ~ aww memang best dapat kenal dengan nashrul aizat !

PART 2 :: after da kenal kenal and kenal , si dia text aku suro jage ejat . aku cakapp 'pale mung tanakk aku , aku da ader boyfie lahh' dea teros teros da teros pakse aku untok jage ejat . hmm sampaii aku ponn tak boleh nak kate ape ape . Salahh keh aku sebab tanak jage dea ? maybe tidak kan ? whatever lahh . aku sayang korang bedue ! ***** da macamm kakak aku and ejat ponn macam abg aku :/

PART 3 :: hahah sampaii lahh one night nehh ! dua dua text-ing aku :) aku ponn mcm heran lahh jugakk kan kan sebab dua dua text aku ~ haiihh whateverr buadd bodohh sudahh ~ aku reply text dorangg . yang ejat sebok nak call , hhaaiiihhh ! memang aku tanak ankt lahh ! ejat cakap 'ankat lahh ekin , aku ade something nak mintak tolong' haha :) sampaii skunk aku engat ayat mamat nehh . ggrr sorry yeahh ! tapy disebabkan aku sayangg kat mmbe mmbe aku , aku ponn tolong lahh dea . ngeee , aku text jewp tak call ponn ;]

haha , seriusly lawak kalau korang bole bace text tuhh ! minahh tuh tak abesh abesh text suroh aku jage ejat ! ya sokeyy aku jage dea . malam tuhh aku tengah crying sebab baru pas break-ing dengan anak orang ! haha , fucking bitch mamat tuh ~ mase tuh pukol bape yewp tak engat lahh ! ejat call aku sebab dea nak mintak tolong tuhh , hmm aku tak ankat ponn -,- aku da tido mase tuhh . tapy aku tesedar jewp dr tido dengan suare nnges nnges call lahh dea .

hhmm , ejat tanye aku 'kau nnges keh ekin ? hhaaihh mane ade lahh' maap terpase menipu , haha :) ejat cakap kat aku yang ***** mintak break dengan dea . aku ponn mcm tekejott jugak . aku tanye 'kenapea' dea cakapp entah lahh . untok kaly ke bape entah aku ponn tak tahuu aku nak selamatt kan lagy relatoinship dorang ! aku text dengan ***** tanye dea kenapea nak break sume nehh . hmm answer dea 'aku nak spm lahh , malass nak pk pk pasal couple nehh sume' so aku cakap lah balek ape yang dea cakap kat aku tuh .

ejat immediately moody ! aww salahh kehh ape yang aku bg tahuu tuh ? tak kannnnnnnnnnnn ? malam tuhh ejat moody gilerr sampai dea cakap 'wehh ekin aku nak pegy putrajaya lahh' Wooaahhh walalweyhhhh jaohhh siak bantingg dengan putrajaya ! hahaha sumpahh aku tak bg kau pegy mangkok :) aku ponn kurangg pasti kenapea malam tuh aku caring sgt sgt pasal dea ! aku suroh dea balek rumahh , wooahh dea denga cakap lahh ! dea balek rumahh ! happy aku :)

malam tuh dea call cakap nak couple , ouchh sorry aku tak nak couple dengan sape sape ! hhaaiihhh dea majok lak sebab aku tanak . hmm ! kene lahh pujok , haha ! ade lakk adegan adegan pujok memujok malam tuhh , hehe !! seriusly lawak ^^ dea cakap nak tido sume sebab esok keje , dea suro aku kejot esok pagy , haha sian sian !

PART 4 :: pagy esok nyer aku ponn bgon sebab nak kejot kan nashrul aizat neh pegy keje ! haha , bapak liat siakk dea nak bgon ~ tejojol bijik mate aku bgon pagy pagy . haha ~ thenn macam mane entahh malam tuhh aku boleh pulak terime dea dengan haty tebukakk aku neh :) haha !! dea cakap tengs sebab terime dea , sokeyy aku akan try jage kau yeahh nashrul aizat !

yeahhh after that ex-gurlfie dea tahuu yang kite org couple , walaweyhh dea mara pulakk ! dea kate tak sangke aku boleh rampas ejat dr dea ! FCUK !! bile mase aku rampass babe , dea da bebass dr malapetaka hidopp kau lahh ^^ haha and now aku happy dengan biey aku iaitu nashrul aizat ! sayang tengs yewp be my prince !

~ I LOVE YOU TILL END ~


sorry kalau panjangg sgt and
tanak bace takpe ~
neh untok luahan perasaan aku
sadje :)